Oblíbená vánoční reklama se zlatým prasátkem má nový konec

Vánoční reklama Kofola

Některé vánoční reklamy jsou opravdu povedené. Jistě k nim patří i reklama na Kofolu, která se zapsala do paměti většiny Čechů. Legendární spot patří k Vánocům téměř stejně jako tradiční vánoční pohádky. Letos nás však překvapí…

 

Cesta pro vánoční stromeček a zlaté prasátko

Malá holčička (Sandra Flemrová) jde s tatínkem do lesa, aby tam nepozorovaně uřízli vánoční stromeček. Tatínek (Jan Polášek) během řezání stromečku vypráví holčičce o tom, že musí vydržet do večeře nepapat, aby viděla zlaté prasátko. Děvčátko se ptá, zda bude mít i velký zahnutý zuby nahoru. Tatínek jí slibuje, že bude mít i ty zuby, když vydrží.

„Ne, ne. Já nemusím. Já už ho vidím.“

reaguje holčička

Tento spot se stal tolik populární, že i na žádost samotných diváků se v televizním vysílání objevuje už 16 let po sobě. 15 let se přitom nezměnil, až letos. Lucia Tarbajovská, marketingová manažerka společnosti Kofola to komentuje slovy: „Naše reklama se stala tak trochu ikonou Vánoc. Navazuje na symboliku čarovného Zlatého prasátka, které chce na Štědrý večer spatřit každý. V letošní kampani jsme tento motiv posunuli ještě dál.”

 

Zlaté prasátko a souhvězdí Velké Medvědice

Poselství reklamy na Kofolu dostane v letošním roce zcela nový rozměr, ač na původní příběh naváže tak dokonale, až to vypadá jako prvotní záměr. Poselství reklamy pro rok 2019 (a nejspíš i ty další) se ponese v duchu myšlenky, že zlaté prasátko může o Vánocích vidět opravdu každý. Stačí se jen podívat vzhůru na noční oblohu. Kofola nám v reklamě ukáže na obloze Velký vůz, souhvězdí Velké Medvědice a také to, jak se z ní jednoduše dá vytvořit obrázek zářícího prasátka.

I skutečné prasátko, resp. divočák v letošním spotu dostane více prostoru. Zjistíme dokonce, jak se jmenuje a komu patří. Možná ho budeme mít rádi ještě víc. Reklama se v televizi objevila poprvé 23. listopadu 2019, lidé ji vyhledávají a sledují i na YouTube. Ještě před 1. prosincem už reklama měla přes 80 tisíc shlédnutí.

 

Video: Vánoční reklama Kofola 2019

V hlavní roli Zlatuška

Reklama Kofoly se zlatým prasátkem od roku 2007 představuje limitované vánoční edice. První byla skořicová Kofola, letos to bude edice Kofoly jablko se skořicí a vánoční koření. Spot však letos zaujme pokračováním příběhu, kdy zjistíme, že hlavní zvířecí hrdinkou je Zlatuška.

Ve skutečnosti jde o šestiletou samici prasete divoké Bublinu, která není před kamerou poprvé. Objevila se například v seriálu Strážmistr Topinka nebo filmu Agnieszky Holland Přes kosti mrtvých. Bublina se narodila v oboře Žleby a domov má v záchranné stanici ve východních Čechách. Váží přes 80 kilogramů. Jako filmová hvězda má také svého trenéra Radima, i ten se nově v reklamním spotu Kofoly objeví.

Pokračování spotu měl na starosti režisér Robert Hloz. Produkci zajišťovala agentura WMC Grey ve spolupráci s produkcí Dawson. Natáčelo se v okolí Českého Šternberka, v říjnu, zimní krajina tedy vznikla prostřednictvím umělého sněhu.

Diskuze

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *